کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

گل زندگی مامان و بابا

دعوت به مسابقه

1391/12/21 11:40
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیها .

چه اونهایی که لطف می کنن و نظر می دن و چه اونایی که نظر نمی دن ولی باز هم ممنون از نگاه قشنگتون که خاطرات و روزمرگیها و دلنوشته های ما رو می خونید .

از طرف دوست خوبم مامان آوینای گل به مسابقه هدف از ایجاد نی نی وبلاگ دعوت شدم که ازشون تشکر می کنم .

اولین باری که با نی نی وبلاگ آشنا شدم یادم نیست که دنبال چی می گشتم و از نی نی وبلاگ هم اطلاعی نداشتم ولی به طور اتفاقی وبلاگ الیسا جون رو دیدم و خیلی خوشم اومد که مامانش خاطرات و عکسهای الیسا رو ثبت کرده بود و اینطوری شد که پیوند ما و نی نی وبلاگ آغاز شد . همیشه این ایده تو ذهنم بود که خاطرات کیانا و اولین هاش رو تو تقویم یادداشت کنم ولی تنبلی می کردم و حالا با وجود نی نی وبلاگ تمام خاطرات دخترم رو ثبت می کنم و تازه کلی دوست خوب و مهربون هم پیدا کردم .

نی نی وبلاگ دوست داریم .

و اما به رسم مسابقه سه نفر از دوستای وبلاگیم رو به این مسابقه دعوت می کنم .

1- مامان کیانا جون

2- مامان پرنیا جون

3- مامان دینا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی کیانا
21 اسفند 91 12:45
سلام دوست خوبم مرسی از اینکه منو به این مسابقه دعوت کردی ولی من تو پست های قبلیم نوشتم و از طرف دوستان دعوت شده بودم ممنون که به یادم بودی
نوشین
21 اسفند 91 13:13
سلام
وای چقد نازه خدا بهتون ببخشه


مرسی نوشین جان . چرا وبت باز نمی شه ؟
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 14:53
خصوصی داری عزیزم
مامان پرنیا
22 اسفند 91 12:15
سلام عزیزم ممنون که منو دعوت کردی الان باید چیکار کنم و به چه سوالی جواب بدم و کجا ممنون می شم جواب بدید
حامی
23 اسفند 91 10:29
.....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆..... ☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆..... +=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= .....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆..... ☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆..... +=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= +=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= ☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆..... .....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆.... ☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆..... +=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= سال خوب و پر برکتی داشته باشد...پر از شادی و خوشبختی و صدای خنده های شیرین گل هایتان....