کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

گل زندگی مامان و بابا

مادرم روزت مبارک

1392/2/10 12:48
نویسنده : مامانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

  مرا به کعبه چه حاجت!


 

  طواف می کنم "مادری" را که برای لمس دستانش هم



  وضو باید گرفت ...

 

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

مادرم ، فرشته زندگیم تا قبل از اینکه مادر شوم فکر می کردم چه ساده است مادر بودن ، اما حالا ...

به اندازه تمام لحظه های ناب مادریت دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:22
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
.....
روز مادر پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم . من هم به شما تبریک میگم.
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:57
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



واقعا که هیچکی مثل مادر نمی شه .
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 0:42
مامانی عزیز شما هم به جشن ما دعوت شدی... قراره همه نی نی وبلاگی های اهوازی دور هم جمع بشیم . هدف جلسه اول آشنایی با هم و جلسات بعدی تشکیل کلاس های خلاقیت مادر و کودک خودمونی برا بچه هاست توی پارک چوبی ... اگه دوست دارید شرکت کنید توی قسمت پرسش و پاسخ آمادگی تون رو اعلام کنید یا به وبم بیایید عزیزم .
مامان آرشیدا کوچولو467
15 اردیبهشت 92 12:14
ساعت و زمانش رو بعد بهتون اعلام میکنم قربونت
مامان مهلا
2 مهر 93 10:49
سلام مامانی تو بخش پرسش و پاسخ دیدمتون میشه راجع به بک آپ بهم توضیح بدین راستش اصلا راجع بهش چیزی نمیدونم اینجوری که نوشته بودین میترسم تمام عکسای یسنا رو از دست بدم دوباره چون یه بار همینجوری شده ممنون میشم راهنماییم کنین